Ny hårfärg?

Jag och Viktoria Har funderat på att färga håret. Jag tycker att min naturliga hårfärg är ganska tråkig, mörkblond typ. Sen kan det vara kul med färändring också. :)
 
Först tänkte jag tona håret, men sen fick jag reda på att det inte går att tona håret ljusare, stämmer det?
Så jag får väl färga med en "normal" hårfärg haha. Eller kanske slingor? Men jag kommer absolut att blogga när jag färgat håret, så ni får se resultatet! Tänkte göra det om ca 2 veckor. 
 
 
 
Skillnaden är inte jättestor, men aja, ljusare vill jag ha det iaf!
 

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh så söt du är!
sv: Så glad jag blir att du tycker det, tusen tack sötast! :D
Jag gör runda kanter i redigeringsprogrammet jag använder (Picasa) :D
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! ♥

2012-07-31 @ 16:53:04
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Lisa

Tack så mycket! Har undrat det jättelänge! :)

2012-07-31 @ 16:59:31
URL: http://abillionwords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0